Bir Kavanoz Aşk - Buket ÖZDAL // YORUM

10:03:00, BY Elsa Kitap -


Kitabın Adı:  Bir Kavanoz Aşk
Yazarı: Buket Özdal
Tür: Edebiyat - Roman 
Sayfa Sayısı: 440
Yayınevi: Epsilon Yayınları





'Bana kendimi evimde hissettiriyorsun,' dedim.
'Huzurlu, güvende, mutlu.'

"Seni tanımaya başladığım günden beri seni korumak o kadar zor ki... Çünkü ne zaman nereye gitsem, ne tarafa dönsem sana çarptı yüzüm. Kaçmam için hiç fırsat vermedin. Bana git demedin. Benden hiç gitmedin.' 

Hayatta her zaman aileler haklı olmuyor. Bu tarihe büyük harflerle geçmeli. Umut ediyorum ki, bir gün gerçekten hak ettiğimi umduğum o küçük evi, benim dansım için ayrılmış küçük odasını ve içinde beni kırmak için değil yaralarımı öpmek için duracak birini bulacağım. Hayata dair tek umudum, budur.
(Tanıtım Bülteninden)





Hira bindiği otobüste omzunda uyuyan kişi yüzünden o da otobüste uyur ve  ineceği yeri kaçırır. Gözlerini açtığında ise yanında sadece telefonu vardır. Çantası ve içindekiler yoktur. Eve de geç kalmıştır üstüne üstelik.Ne yapacağım diye düşünürken omzunda uyuya kalan Aras Bozuk'tan yardım ister. Aras da ona kardeşinin hasta olduğunu söylemesi üzerine Aras 'a yardım eder ve böylece başlar hikayeye.  
Hira karakteri çok güçlü bir karakter. Çok güçlü bir kız. İçi paramparça fakat dışarı da ki insanlara güçlü gözüküyor. Ailesi ile de sorunlar yaşıyor. Yaralı ve kırgın bir kız yara. Geçmişte iyi şeyler yaşamamış kendini hep dışlanmış görmüş ve en önemlisi de ablasının ona yaşattıkları...

Bir baba kızına bunları nasıl yapar nasıl?
Aklım almıyor. Kitabı okurken ben de Hira gibi ağladım. Bazen ne yaparsak yapalım içimizdekini
söküp atamıyoruz. Bedenimize saplanan hançeri çıkaramıyoruz. Hira'nın içindeki hançeri ona saplayan öz babasıydı birde. 

Aras karakterine gelirsek Aslında oda yaralı fakat dışarıdaki insanlara güçlü gözüküyor. Bence  Baran gibi kimse sevemez. Hirayı gerçekten seviyor ve ona gerçekten değer veriyor. Yaralarına merhem olmaya çalışıyor. Onu babasından annesinden tüm dünyadan korumaya yeminli. 

Kitabın sonu ise...
O nasıl bir sondu ya . Ağlaya ağlaya okudum. 
İkinci kitabı merakla bekliyorum umarım en kısa zamanda çıkar .  
Genç yazarımızı bu büyük başarısından dolayı kutlar ve başarılarının devamını dilerim. 



" O gece... Üzerinde can alıcı bir elbise, doğal gözlerin, parlatıcıyla öne çıkmış dudakların ve sıcacık teninle... Deliye dönmüş görünüyordun, yüzün kireç gibiydi ama sana bir şey yapacağıma dair korksan da sesini çıkarmıyordun. Çok güzeldin, Hira... Çok güzeldin. Canımı yakmak ister gibi güzeldin."




" O gece... Üzerinde can alıcı bir elbise, doğal gözlerin, parlatıcıyla öne çıkmış dudakların ve sıcacık teninle... Deliye dönmüş görünüyordun, yüzün kireç gibiydi ama sana bir şey yapacağıma dair korksan da sesini çıkarmıyordun. Çok güzeldin, Hira... Çok güzeldin. Canımı yakmak ister gibi güzeldin."" O gece... Üzerinde can alıcı bir elbise, doğal gözlerin, parlatıcıyla öne çıkmış dudakların ve sıcacık teninle... Deliye dönmüş görünüyordun, yüzün kireç gibiydi ama sana bir şey yapacağıma dair korksan da sesini çıkarmıyordun. Çok güzeldin, Hira... Çok güzeldin. Canımı yakmak ister gibi güzeldin."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP