SAPLANTI | LAUREN ROWE YORUM

13:12:00, BY Elsa Kitap -

SAPLANTI | LAUREN ROWE YORUM

 13:12,  BY ELSA'NIN KITAPLIĞI - 


  İstediği her şeyi elde etmeye alışkın olan zengin iş adamı 
Jonas Faraday, özel bir kulübe yapılan başvuruları 
değerlendirmekle grevli kayıt asistanından 
isimsiz bit not  alınca, onu bulmayı ve ona hayatında 
hiç tatmadığı maceralar yaşatmayı takıntı haline getirir.

  

                                            Masum bir merakla başlayan bu keşif karşı 
                                              konulamaz bir tutku ve saplantıya dönüşür.

                                         Muhteşem bir kurgu; kesinlikle sürükleyici; tutku, 
                                                  hüzün ve mizahın kusursuz karışımı... 
                                                 Elinizden düşüremeyeceğiniz bir kitap.
                                                               -The Romance Cover-




Herkese kitap dolusu selamlar;
Gene Bir kitap yorumu ile karşınızdayım arkadaşlar.
Öncelikle bana bu kitabı gönderen Kanes Yayınları'na teşekkür ederim.
Bu kitabı bastıkları içinde ayriyeten.
Kitabı beğenerek okudum. Hatta elimden bırakmak isteyesim gelmedi.
Kitap aslında +18  yetişkin kitabı fakat okuyucuyu kendine hapsetmeyi biliyor.

 Aslında kitap bir seri. Serinin adı  Kulüp serisi. Seri olduğunu öğrenir öğrenmez Ufak Bir Araştırma yaptım.Yazarın web sayfasında gezindim. Seri toplam da yedi kitap. Hatta geçtiğimiz günlerde
yayın evi serinin ikinci  kitabını ön siparişe açmış.




"Hayatta istediğim şeyin sen olduğunu tahmin bile edemezdim."
Her şey Jonas Fraday bir randevulaşma ve seks kulübüne girmek için doldurduğu formu ile başlıyor. 
Jonas formun yanında kaydını yapacak olan kayıt asistanına da not yazması üzerine her şey değişiyor.

"Bu mesaj ise sana Benim Güzel Kayıt Asistanım. Benim fazlası ile dürüst düşüncelerimi; gizli derinlerde kalmış sırlarımı öğrenmekten zevk aldın mı?"

Kayıt asistanımız Sarah  ise  bir hukuk öğrencisi. Başta Jonas'ın yazdığı nota kızmış olsa da daha sonra iç güdülerine karşı gelemiyor ve Jonas'ın notuna isimsiz olarak  karşılık veriyor.  

"Benim Fazlasıyla  Dürüst Bay Faraday'ım. Bu e-posta Kulüp'ün resmi bir bildirimi değildir. Aslına bakarsanız Kulüp'ten herhangi birinin bu yaptığımdan haberi olursa ağzımdan daha "bal badem" "yaprakşları düşen bir çiçek " "sıcak bıçağın yumuşak tereyağına saplanması gibi içime girmek ya da favorim olan "lanet olası-aşağılık -ukala- piç herifin teki "kelimelerini kullanmadan işimden olurum.Bir sonraki  ev kiramı ödememe mani olmamak adına, bu küçük sırrın aramızda kalacağını umuyorum. Gracias."


 Fakat anladığım kadarıyla Sarah düzgün ilişki isteyen bir kız. Jonas'ın ona bu ilişkiyi veremeyeceğini tahmin ederek ondan uzaklaşıyor.
Tabi kıza ulaşamyan Jonas deliriyor ve kızı araştırmaya başlıyor.

"Seni bulmam gerekiyordu Sarah. Seninle konuşmak zorundayım. Aklımı kaçırmak üzereyim."

Bu bölümler çok güzeldi. İkiz kardeşi ile yaptığı atışmalar falan Jonas'ın. Evet Jonas'ın Josh adında bir ikiz kardeşi var. Jonas'ın zıt karakteri diyebiliriz ona.
Yalnız iki kardeşe bayılacaksınız. Neyse Jonas kızımıza bir şekilde ulaşır ve olaylar olaylar....

"Gerçekten de onunla konuşmak istemiştim. Onu düşünmeden duramadığımı, ona deli olduğumu, her seferinde ağzımın payını vermesine rağmen buna bayıldığımı, yüzünü hiç görmememe onu bulabilmek için dağları yerinden oynattığımı çünkü buna değdiğini söylemek istemiştim. "

 Kitaba o kadar bağlanıyorsunuz ki içinde kayboluyorsunuz resmen. Kitabın yetişkinlere özgü olduğuna bakmayın aslında bir nevi romantik komedi tadında . Sarah'ın verdiği iç savaşa Jonas'ın bağlılığını iki karakterin dilinden dinleyeceksiniz. Sıkılmadan hemde.
Erotik romans ve aynı zamanda romatik komedi sevenlere kesinlikle bu seriyi okumalısınız diyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP