Senden Bebek İstiyorum / Aslıhan AKAGÖZ YORUM

08:58:00, BY Elsa Kitap -

Yazar: Aslıhan Akagöz
Tür: Romantik Komedi
Sayfa Sayısı: 615
Yayınevi: Postiga Yayınları
Baskı Yılı: 2015

Senden Bebek İstiyorum Çünkü seni hiç unutmadım.Bir adam neden baba olmak ister? Mutlu ve sıcacık bir yuvada kendinden bir parçaya hayat verip onu büyütmek için, olabilir mi? Ama Yiğit ve Mert'in baba olmayı kabul etmelerinin sebebi bu değildi. Büyükanneleri Pakize Hanım gülümseyerek, "İlk kim kucağıma bir torun verirse bütün servetim onundur," deyince Mert, sırf Yiğit'e bir konuda daha üstünlük sağlayabilmek adına kabul etmişti bu isteği. Tek niyeti Yiğit'i her konuda alt edebilmekti. Peki, Yiğit buna izin verecek miydi? Mert'in kendisini alt etmesine göz yumacak mıydı? Peki iş anne adaylarını ikna etmeye gelince neler olacak dersiniz? Aslıhan Akagöz'ün çok okunan romanlarından aldığınız tadı sürdürmeye devam edebilirsiniz. Eğlenceli ve bir an bile kesilmeyecek heyecanıyla elinizdeki kitapla yazara hayranlığınızın artacağını garanti ederiz."Benim size verebilecek hiçbir şeyim yok," dedi güçsüz bir sesle. "Hayır, yanılıyorsun Sedef." Adını adamın ağzından duymak garipti. Rahatsızlık vericiydi. "Sen şu sıra bana çok lazım olan o en önemli şeyi verebilirsin." "Ben anlayamıyorum. Mert Bey siz benden ne istiyorsunuz?" "Ben senden bir bebek istiyorum."





Herkese kitap dolusu selamlar;
Gene Bir kitap yorumu ile karşınızdayım arkadaşlar. 
Kitapların benim dünyam olduğunu söylemiş miydim? 
Neyse artık söylemiş bulunuyorum...




Sırada Aslıhan Akagöz'ün Senden Bebek İstiyorum kitabını okumuş ve yorumlamış bulunmaktayım.
Yazarın son kitabı olan Hasret Rüzgarları kitabını okuyunca dedim bunu da okumalısın Sümeyye.

Yiğit ve Mert Yücesoy onlar birbirine zıt giden iki kuzen. Bulundukları yaşa onları babaanneleri Pakize Hanım kalp krizi geçirir.  Her babaanne torununun mürüvvetini görmek ve bebek sevmek ister. İste ölümü atlatmış olan Pakize hanımda Yiğit ve Mert bir teklif sunar. Ölmeden önce ilk hanginizin bebeği olursa  tüm servetim onun olur. 


Teklifi ilk kabul eden Mert olur. Yiğit ise Mert'in kendisini alt etmesine  asla izin  vermez ve teklifi kabul eder. 

"Harika! ilk kim kucağıma bir torun verirse bütün servetim onundur."


Yiğit 3 sene önce Feyza ile bir birliktelik  yaşanmış ve ayrılmıştır. Evet Yiğit'in aklındaki kişi Feyzadır. Tabi Feyza bu işe ne der  bilinmez...


 Sedef ise kanser hastası annesinin masraflarını karşılamak için para bulmaya çalışıyor. Vasıtalar aracılığı ile Mert'en gelen teklife ne cevap vereceği bilinmez. 


"Annenin tedavi masraflarını üstlenmemin karşılığına senden bebek istiyorum"

Bakalım bu bebek oyununda hayat bu dört kahramana ne gösterecek?
İlk önce kim evlenecek? Kimin ilk önce bebeği olacak? 
Ve en önemlisi de miras kime kalacak ?

"Her ne kadar karşındakine duygularını hissettirdiğini düşünsen bile ona bunu kelimelerle de söylemekten çekinme. Çünkü insan sevildiğini hissettiği kadar duymayı da istiyor..."


Çok ama çok eğlenceli bir kitaptı.  Zaten yazarın tüm kitaplarını mutlaka severek okuyorsunuz. Sizi sıkmayan ve daha çok kalemine bağlayan bir kaleme sahip yazar. Kitabın kalınlığı sizi sakın he korkutmasın. Olaylar o kadar zevkli ki ne zaman bitirdiğinizi siz bile anlayamazsınız.  Bazen gözleriniz dolacak hele ki son kısımda bazen ise Yiğit ve Mert'in atışmalarına tanık olduğunuzda ise güleceksiniz.  Sizde benim gibi yazarın kalemindeki aşka esir olacaksınız...


“Sana bir şey olursa ben hayatıma hiçbir şey olmamış gibi kaldığı yerden devam edemem. Çünkü ben seni tümüyle hayatıma dâhil ettim. Hayatımın merkezine oturttum seni. Varlığına dört elle sarıldım. Şimdi sana bir şey olursa ben... Ben yaşamaya kaldığım yerden devam edemem. Sen olmazsan hayat biter benim için. Ben senin yokluğunla başa çıkamam Sedef. Bunu başaramam.”



Genç kızın gözleri dolu dolu olmuştu. Söylemek istediği çok şey vardı ama kocasının sözlerini kesmedi. Mert ise ciddileşerek derin bakışlarını karısının gözlerinin içinden bir an olsun çekmedi. “O zamanlar bana neden seni seçtiğimi sormuştun. Etrafımda bana o bebeği vermek için can atacak kadınlar olduğundan söz etmiştin. Haklıydın. İstediğim herhangi birinden çocuk sahibi olabilirdim. Ama istemedim.” Son sözlerini söylemeden önce derin bir nefes aldı sonra da gülümseyerek, “Sedef, ben çocuğumun annesi sen ol istedim çünkü ben farkında olmadan seni sevdim,” dedi

2 yorum:

  1. www.bakiciilan.net / 0532 064 03 31 tamamen ücretsiz google ilanınızın üst sıralarda yer alması ücretsiz olarak bakıcı arayanlara ve bakıcılara ulaşma imkanı. Kategoriler ; bebek bakıcısı ilanları, bebek bakıcısı aranıyor, bebek bakıcısı iş arıyor, çocuk bakıcısı, hasta bakıcısı, yaşlı bakıcısı, dadı, hemşire, refakatçi, ev işlerine yardımcı yatılı ve gündüzlü yerli yabancı personeller. Yüzlerce firmanın binlerce iş arayanın bulunduğu site. www.bakiciilan.net / çocuk bakıcısı/ bebek bakıcısı/ hasta bakıcısı/dadı/hemşire arıyorum diyenler...

    YanıtlaSil
  2. http://www.nannyturkey.com çocuk bakıcısı/ bebek bakıcısı/ hasta bakıcısı/dadı/hemşire arıyorum diyenler ücretsiz ilan verme sitesi Kategoriler ; bebek bakıcısı ilanları, bebek bakıcısı aranıyor, bebek bakıcısı iş arıyor, çocuk bakıcısı, hasta bakıcısı, yaşlı bakıcısı, dadı, hemşire, refakatçi, ev işlerine yardımcı yatılı ve gündüzlü yerli yabancı personeller. http://www.nannyturkey.com

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP