[Kitap] Şimdi Benimsin || Yorum ve Alıntılar

14:41:00, BY Elsa Kitap -








Sevgili Güneş Demirel'in  Şimdi Benimsin adlı kitabınızı Kocaeli kitap fuarından almıştım. O kadar çok merak ediyordum ki. İmzalıydı üstelik birde. Eve gelir gelmez okumaya başladım. Gece yatarken bile gözlerimin istemsiz kapanışı dolayısıyla bırakmak zorunda kaldım.


Elif istemediği bir hayata itilerek atılan bir kızdı. Hayalleri umutları vardı hayatta dair.  Fakat bir gecede hayalleri ve umutlarının üstünü kara bir bulut kaplamıştı.
Elif 'in abisi Cemal'in Beril'e aşık olup gizlice evlenip ortadan kaybolması ile başlamıştı her şey. Sonra kapılarına dayanan siyah giyimli adamlar tarafından kızın Diyarbakır'da memleketinde bir aşiret ağası ile sözlü olduğunu öğrenmişlerdi. Cemal ile Beril'İn gizlice evlenmesinin de sebebini öğrenmişlerdi.

Elif Hacettepe'de hemşirelik okuyordu. İkinci sınıfataydı henüz. Okula gidip gelirken okul dışında onu arabadan izleyen birini fark ediyordu fakat kim olduğunu bilmiyordu. Nereden bilebilrirdi ki o kişinin onun hayallerinin ve umutlarının üstüne çöken kara bulutun nedeni olabileceğini.

Bir akşam kapısının önünde zorla kaçırıldı Elif annesinin ve babasının gözünün önünden.  Evet tecavüze uğradı Elif hemde yengesi Beril'in sözlüsü olacak kişi Fırat'tı.
Yaşayan bir ölüye döndü. Enkaz büyüktü ve büyüklük bir çok alçıları beraberinde getiriyordu. Ona destek olması gereken ailesi destek olmamıştı. Annesi anneliğini yapamamıştı. Herkez abisi bile ona sırtını dönmüştü. Kız kardeşine sahip çıkmadı herşeyin aslında oydu sorumlusu.  Fakat ailenin küçük kızı Zeynep olanlardan habersiz ablasına  sımsıkı sarıldı.

Fırat okumuş tahsilini tamamlamış yakışıklı ve başarılı bir adam. İlk başlarda heleki o tecevüz den sonra Fırattan nefret ettim. Daha sonra vicdan yükünden dolayı çektiği acı. Ama onuna önünde fazla şeçeneği yoktu ya Elif'İn abisini ve Beril'i öldürecekti yada Elif'e sahip olup beraketini alıp onu konağa gelin getirecekti. Törelere boyun eydi. Ve sonra Elif hamile olduğu ordaya çıktı. Elif'i alıp ailesinin yanına götürdü.  Her gün her saat her dakika Elif'a aşık oluyor eriyor Elif için.
Ben Fırat'ın aşkına Elif'in o güçlü haline hayran kaldım. Meral'e de sinir oldum. Elif belki öz ailesini kaybetti ama kendine yeni bir aile buldu. Annesi babası hatta abisin gibi gördüğü Kenan ve iki tanede tatlı mı tatlı kız kardeş. Bazı satırlarını ağlayarak okudum hele ki son sahne.Kitabı hiç bırakasım gelmedi.... Herkese şiddetle tavsiyemdir.











"Bitmeyecek mi bu işkence?" diye sordu. Gözlerini gözlerimden ayırmayıp ısrarla bakıyordu.
"Ya sen? Vazgeçmeyecek misin?"
"Bu benim elimde değil ki. Her hücremde hissediyorum seni."
"Aynı şeyleri mi konuşacağız hep, sil baştan."
"Sil baştan. Keşke her şeyi silip, baştan yapabilsek Elif."

----------------------------------

Biliyordum, bunlar da geçecekti. Daha dik durduğum günler de gelecekti. Çektiklerim birden bitmeyecek, yavaş yavaş azalarak hafifleyecekti ve ben de günbegün çoğalarak hayata tutunacaktım.

-------------------------------------



Bir gecede hayatlar değişmiş, hayaller yıkılmıştı... Zaman unutturabilir miydi kötü anıları? Affedebilir miydi günahı?


"Ne yapacağız biz seninle, Elif?" diye sordu.
Ne demekti şimdi bu? Niye öyle bakıyordu bana?




İşte benim imzalı kitabım :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP