Zülzine Nefise Serra - Yorum

16:07:00, BY Elsa Kitap -





Zülzine Nefise Serra'nın okuduğum en güzel kitaplarından biri. Daha doğrusu ilk okuduğum kitabı.  Yazarın kaleminin güzelliğini ben daha önce duymuştum. Kitabını okumak bu zaman kısmetmiş . Bir günümü alan bu kitap beni benden aldı .
Kitabın konusu Hammette yaşayan  güzel mi güzel kızımız Zülzine ve  çöldeki Tuvarek kabilesinin lideri Amir'in  fırtınalı  aşkını konu alıyor .
Zülzine yi  Amir ilk gördüğünde vurulur . Benimser kendine . Zülzine nin vahşi ve hırçınlığı Amir'in aşkı yaşananlar ... Bambaşka bir maceranın içinde buluyorsunuz kendinizi okurken.  Hele ki o son kısım yok muydu ? Off..
Kitaba puanım ❤❤❤❤❤ 





"Herşeye rağmen iyi ki benimlesin Zülzine'm. O hiç bitmeyeceğini sandığım yalnızlığımın, derin kederimin yerini senin şen ışığın aldı. İçimde , her bir zerremde, artık senin bana tattırdığın mutluluk parıldıyor. İyi ki gördüm seni o gün , iyi ki dayadın hançerini böğrüme, iyi ki baktın bana o güzel gözlerinle, iyi ki seni çıkardı Rabbim karşıma. Söz verdim ya, dönmek bana yakışmayacak. Sabredeceğim. İyi uykular gönlümün ışığı..." 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP