Sonat - Işılsu Gültekin Yorum

16:39:00, BY Elsa Kitap -








  • #sonat son zamanlarda benim okuduğum en güzel kitaplarda biri. Kitap ile ilgili söylemeye değer çok şey var aslında. Kitabın sonuna geldiğimde kendimi bir bilinmezligin içinde buldum . Bu kitaba böyle son olmadı. Daha güzel sonlara layikdi.  Mutlu sonlara...
    Kitabın sonunda Hazan 'ın Hazar'a yazdığı mektuplar beni ağlattı . Beni bitirdi resmen.  Kitap da en güzel yerlerde şiirlere yerr verilen kısımlardı.  Yazarin kalemi gerçekten olağanüstü ve çok başarılı . Kitabın iç ve dış tasarımı da gayet güçlüydü.  Kitaba puanım ; 🎹🎻🎹🎻🎹



  •  Fısıltılar, adım sesleri... Hazan yavaşça kıpırdandı. Gözlerini yavaşça açtığında etraf bulanıktı. Şakaklarına biri bastırıyormuş gibiydi. Kafasını ağır hareketlerle yana çevirdi. Duvarın oradaki bir iki kişiyi seçebiliyordu ancak net göremiyordu. "Göremiyorum." dedi çatlak bir sesle. Bulanık siluetlerden biri hızla odayı terk ederken boğazındaki kuruluğu hissetti. Susamıştı ve kendini hâlsiz hissediyordu. Korkarak bacaklarını oynattı. Dizinin komut verdiği şekilde bükülmesiyle içi rahatladı. Sakat kalmamıştı. Kapı hızla açıldı ve tanıdık bir ses odayı doldurdu. İçeridekiler seri hareketlerle odayı boşaltırken Hazan görmeyen gözlerle kendisine yaklaşan kişiye baktı. "Tilki..." diye bir fısıltı duydu. Nane kokan nefes yüzüne çarptığında kaşlarını çattı. Hazar buradaydı. Aklından milyonlarca küfür geçti. Ona rağmen dudaklarını aralayabildiğinde tek bir kelime edebilmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP