Umut Işığı - Didem Öztepe Yorum

20:47:00, BY Elsa Kitap -



Hayatta tutunabilecek bir umudu olmayan hasta bir kız  Duru.
Ondan ilk gördüğü andan itibaren etkilenen ve ona deli gibi aşık olan bir adam Levent . 
Hayatımızda hep yanımızda olucam bazen bize dost bazen arkadaş bazen anne bazen bana bazende sevgili olabilecek birine ihtiyaç duyarız.  Başını omzuna rahatça yaslayabilecegimiz birine . İşte Duru için Levent buydu . Hayattan umudunu kaybettiği anda çıkmıştı Duru'nun karşısına . Ona umudun her zaman var olabileceğini anlaması için gönderilen bir lütufdu sanki. 
Git dese gitmek bilmeyen. 
Kitabı okurken bazen ağladım . Bazen ise güldüm . Zaten sulu gözünün tekiyimdir. 
Levent karakteri beni mest etti. Savaşçı kimliği ile sevmeyi bilmeyen Duru ' ya sevmeyi öğretmesi çok güzeldi . 
Yazarın kalemini beğendim.  Bir wattpad hikayesi olmasına nazaran kitap gayet iyiydi.  Ama beni en çok mest eden ise kapağın iç tasarımıydı.  Tasarımcı harika bir iş çıkarmış valla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP