Rukiye Kayaarslan - Mevsim Serisi 2-3 (Sen Geldin Bahar Geldi 1-2) Yorum

20:42:00, BY Elsa Kitap -

Herkese merhabalar ;
Yeni bir seri yorumu ile karşınızdayım.  
Rukiye Kayaarslan Mevsim Serisinin ikinci ve üçüncü kitapları çıkmıştı bildiginiz  üzere çok kısa bir zaman da .
Bende Kocaeli Kitap Fuarında edindim .
Hemde imzalı .

Mevsim Serisinin ikinci kitabı yani Sen Geldin Bahar Geldi birinci kitabını bitirdim. İkinci kitaba başlayacağım hemen kitap öle bir yerde bitti ki çünkü anlatamam yani.



Kitabın konusuna gelirsek eğer ;  Cemal usta hastalığının son zamanlarında kendinden çok düşündüğü biri vardı kızı Ayaz .  O öldükten sonra karısının ailesi ile aralarındaki husumetin bedelini kızlarına ödeteceklerini rahmetli karısının  babasının intikam için torununu kullanacağını adı gibi biliyordu ve o öldükten sonra onu koruyamaması ise canını daha çok yakıyordu.  Kızını yıllardır tanıdığı güvendiği birine bırakmak istiyordu . İşte bu anda devreye girer Tuğrahan. 
Derdi olduğunda sıkıntısı olduğunda sığındığı  Cemal ustasından gelen teklif üzerine ilk başlarda olumsuz baksana daha sonradan kabul eder. 
Aradan geçen yıllar  herseyi değiştirir. 
Ve artık hayat yolunda attıkları her adım onların bir olur . 


Kitabın başlarında Tuğrahan karaterine sinir oldum .  Ama sonra aşkı için savaşdıgında 
Karakteri sevmeye başladım.  Zaten genellikle Rukiye Kayaarslan 'ın kalemini severim. Kitap kapaklarına zaten diyecek laf yok. Sen Geldin Bahar Geldi  2 yorumunu gireceğim şimdi .





Birinci kitap tam en heyecanlı yerinde bitmişti. Geçmişten gelen bir yüz Tuğrahan ve Ayaz'ın arasına kara çalı gibi girer. Duyguların dan kararlı olan Tuğrahan ki ben kararlı olmasını ve sevdiğini bırakmamasına pes etmeyişine bayıldım.  Ayaz'ı aşkına inandırmak için elinden geleni yapar. Ve yardımına hiç ummadığı iki misafirler katılır.  O iki misafir Ayaz ve Tuğrahan için yeniden umut olurlar . Acaba bu iki misafir kim ?



Tuğrahan ve Ayaz 'ın hikayesinin yanında Asel ve Fırat 'ın hikayesi ne de tanıklık edeceksiniz . Acaba Asel ve Fırat kavuşacak mı?  
Yoksa hayat onları bambaşka yerlere mi sürükleyecek ?

Bu sorularının cevabını tabiki kitapda  bulcaksınız.  O zaman napıyoruz hemen kitabı okuyoruz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP