[ GKBT ] Kağıttan Uçaklar - Dawn O’porter Yorum

06:47:00, BY Elsa Kitap -
Merhaba herkeze Geveze Kalemler Blog Turu  üyesi olarak yeni bir tur kitabı yorumu  ile karşınızdayım.   Biz bu sefer Novella Yayınlarından  Kağıttan Uçaklar kitabına tur aldık .  


~~~~



 Arkɑdɑş onunlɑ birlikteyken gerçekten olduğun gibi görünebileceğin ruhunun tüm gizliliklerini onɑ ɑnlɑtɑbileceğin biridir. Onunlɑ birlikteyken kendini korumɑnɑ gerek yoktur. 



~ ~ ~ ~ 
Kitap birbirinden farklı iki kızın arkadaşlığını ve dostluk larını konu ediyor. Ben kitabın konusuna geçmeden önce size kitabın iç ve dış tasarımlarından bahsetmek istiyorum.  Kapak resminden tutunda iç tasarımına kadar ben bu kitaba bayıldım . Mavinin en güzel tonu hakim kapak da.   Sert kapak kısmında ise gene mavi motifler ve uçak figuri  çok güzeldi.   


Gelelim kitabın konusuna  başlarda sıkılarak okuduğum kitap da sayfalar ilerledikçe bu fikrinden vazgeçtim. Yazarın dili zaten alıcı ve kendine bağlayıcı olduğundan kitap sürekli beni sona doğru .  Renée ve Fulo başlarda bazı sebeplerden dolayı anlaşmalar fakat akabinde gelişen olaylardan sonra birbirlerine öle sıkı tutunurlar ki ayrılmaz ikili olurlar. Yaptıkları hatalar yanlışlar bile onların dostluklarına engel olamaz.  



Kitapda aşk yok . Ama bence aşktan öte şeyler var. Dostluk sevgi bağlılık arkadaşlık var. Kitap daki karakterleri kıskandım. Bu devirde böyle arkadaş bulmak çok zor .  


Tabi her kitap da olduğu gibi bu kitapda da kötü karakter vardı.  Sally ay bu kız tam bir ... Neyse şimdi ağzımı bozmayım.  
Sizde benim gibi kitabı okuduktan sonra Sally söversiniz kesin . 


Uzun lafın kısası dostluk arkadaşlık sadakat sevgin bağlılık  kelimelerinin var olduğu bir o kadar  okurken zevk alacaksınız bu kitapda benden size garanti ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP