Canşu Tıraşoğlu / Afra YORUM

01:25:00, BY Elsa Kitap -


Merhaba millet yeni bir roman ile karşınızdayım. Yazarın benim okuduğum ilk kitabı Afra.
Bir arkadaşımın hediyesi kitap. O kendisini biliyor burdan ona çok teşekkür ederim . Bu güzel kitabı bana hediye ettiği için .

Gelelim kitabın konusuna . Afra üvey babası ve onun karısı ile yaşayan
daha çocukken umutları ve hayallerinin yerini korkunç kabuslara bırakan bir olay yaşayan bir kızdır .  Yaşadığı olayı kimseye söyleyemez.
İçinde saklar. Fakat o büyüdükçe içindeki sırrıda onunla büyür.   Kitapda yazar Afra'nın yaşantısı ve akabinde yan karakterlerin Afra'nın hayatındaki yerini anlatıyor.


Afra ' nın yaşadığı olayı şimdi burada sizinle paylaşıp  Spoir vermek istemiyorum . Fakat Allah kimsenin başına vermesin böyle bir olay .


Aypars sen nasıl birsey sin öyle.  Ağlattin beni . Aypars Afra 'yı deli gibi seviyor fakat aralarında açmaları mümkün olmayan dağ var. Aypars ' ın sevgisi bambaşka ya. Lafta değil bu söylediğim . Kitabı okuyunca sizde bana hak vericek siniz.  


Yazarın dili akıcı ve kalemi benim gözümde bir okadar asıl ve güçlü . Kendisi ile ufak bir sohbet yaptığımızda bana Afra'nın yaşadıklarının gerçek olduğunu söyleyince şaşırdım.  Bir insan bu kadar acıya nasıl katlanır ya ben katlanamazdım.   Yazarına buradan çok teşekkür ederim bu güzel kitabı kaleme döktüğü ve  bizimle paylaştığı için. Başarılarınızın daim olsun ...

2 yorum:

  1. Canımmmm harika yorumlamışsın. Çokkk teşekkür ederim. ❤

    YanıtlaSil
  2. Canımmmm harika yorumlamışsın. Çokkk teşekkür ederim. ❤

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP