[ Yorum ] Muzlu Pastam - Betül Güçlü

11:06:00, BY Elsa Kitap -
Merhaba arkadaşlar Muzlu Pastam Kitap yorumu ile karşınızdayım.
Betül Güçlü'nün kalemini çok seviyorum. İnsanı okurken bir yandan da güldürmeyi ve kitabı 
okuyucusunun hayal alemine dalmasına vesile oluyor. 




Ben ilk olarak Süper Dadı kitabı ile kendisinin kalemini tanıdım. 
Gerçekten severek okuduğum bir kitaptı benim için Süper Dadı. 
Daha sonra ise Süper Dadı gibi bir iddialı bir kitap ile okuyucularının karşısına geçti.

Muzlu Pastam kitabının tasarımı ile başlamak istiyorum ben ilk olarak.
Ben bu kitabın tasarımına diyecek bir kelime bulamıyorum. Pembenin en tatlı tonları 
kullanılmış . Resmen gel beni ye diyor kitap .



Birinden böyle etkilenmek mümkün müydü?
Aşk masallarına hiçbir zaman inanmamıştı ama eğer Eros gerçekten varsa az önce pastanedeki
peri kızıyla göz göze geldiği ilk anda, okunu böğrüne saplamış demekti.




Kitabın konusuna gelirsek ;

Kitap kızımız Destan'ın pastanesinin maddi açıdan sıkıntıya girmesi ile başlıyor.
Arkadaşı Alper'in tavsiyesi ile kurs açmaya karar verir.
Alper okuldan bulduğu arkadaşları ile Destan'a yardımcı olmaya çalışır.
Giray sevgilisinin pasta kursuna gitme fikri ile kuzeni Ali Bulut'u da onun peşine göz kulak olması için takar.

İşte hikaye asıl burada başlıyor. Kızımız Desta ve Bulut burada karşılaşırlar.
Bulut ilk gördüğünde etkilenir Destan'dan. Eli ayağına dolanır.
Daha sonra Destan'a açılması üzerine aralarında ilişki başlar.






Gamzeli insanları severdim. 
Gülüşleri öyle güzel olurdu ki ne zaman gülseler o tatlı çukurları kıskanır,
yanaklarını sıkmak isterken bulurdum kendimi.
Ama şu an bunu yapmayacaktım elbette.




Fakat benim kitap da en çok beğendiğim çift Eylül ve Giray'dı.
Onlar ne tatlı çift öyle ya.
Birbirine küsmelerin de , bağırmaların da kavgalarında bile aşk var.
Buğram buğram aşk  kokuyor resmen.

Kitabı beğenerek okudum. Hem eğlenceli hem komik hem tatlı.
Üstelik akıcı bir dili var. Kitabı ne zaman elinize aldınız okudunuz anlayamazsınız.



"Neye güldüğün hakkında hiçbir fikrim yok, ama gülerken bu kadar güzel 
oluyorsan bunu hep yapmalıyız."






"Dünya da en sevdiğim şey muzlu pasta olabilir. 
Bir de sen"


Gözlerini gözlerimden kaçırma istiyorum...
Çünkü sen bana baktıkça ömrüme bahar geliyor Destan..."






AŞK KURABİYESİ

Bir kahve fincanı kakao
5 kaşık pudra şekeri 
3 yumurta
Bir tutam Peri Kızı 
Ve bir dilek 
Benimle evlenir misin?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP