Dilara BÜYÜK - Ensemdeki Nefes [ YORUM ]

14:23:00, BY Elsa Kitap -
Merhaba arkadaşlar; 
Ben geldim gene bir kitap yorumu ile. 
Agapi Yayınları'nın çiçeği burnunda taze yazarı Dilara Büyük 'ün "Ensemdeki Nefes" adlı kitabı ile karşınızdayım. 
Yazarın ilk kitabı fakat ilk kitabı olmasına nazaran ben çok sevdim. 
Kitap karakterlerinden Barlas'a vurulmamak elde değil. Barlas'ın sevgisine Zümra'nın yaralı kalbine bayılacaksınız. He bir de Barlas'ın Zümra'ya geçmişi hatırlatışı.  Sevdiğine böyle değer veren bir adama daha önce hiç rastlamamışsınızdır. 



Kitabın konusundan bahsetmek istiyorum biraz. 
Zümra nişanlısını ve en yakın arkadaşını yatak da yakaladıktan sonra kalbindeki acı ve nişanlısından intikam ve içindeki acıyı indirmek için gittiği barda bakıştığı   adamın büyüsüne kapılarak başta istemez fakat daha sonra adamın  kokusuna kapılarak ismini bile bilmediği adam ile birlikte olur. Sabah uyandığında ise ensesinde hissettiği nefes ile uyanır ve arkasında ileride onu yakıp kavuran bir adam bırakarak evden ayrılır. 




 Yaşadığı ülkeyi  ve işini ardında bırakarak Türkiye'ye gelir ve bir şirkette çalışmaya başlar onu bekleyen sürprizleri bilmeden.  Patronunun oğlu ile tanışması üzerine işler karışır. Bilin bakalım patronunun oğlu kim?



Ensemdeki Nefes aslında kalplerinize sinecek bir hikaye. 
Bazen sizi ağlatıyor. Bazen ise hayran bıraktırıyor. Tutku ve arzu ön planda. 
Evet biraz cinsel sahneler barındırsa da tozunda bence. 



Kitap ta  hem Zümra'nın aşkı hem de Barlas'ın aşkı yoğun bir şekilde ele alınıyor. 
Her şey bir gece ile başlıyor fakat daha sonra bir ömür sürüyor. 
Biri düşse diğeri onu kaldırıyor. Diğeri düşse öbürü. 
Birbirinin sığınakları onlar. 
Kitabın tanıtım kısmında da yazdığı gibi;

Zümra ; kalbim diyecekti... 
Barlas; nefesim diyecekti . 
Ve artık kalplerinin atmasını sağlayan nefesten asla vazgeçmeyeceklerdi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP