Lauren ROWE Röportaj (Kulüp Serisi Yazarı)

13:39:00, BY Elsa Kitap -
Merhaba arkadaşlar ; 

Size bu sefer severek eğlenerek yapmış olduğum röportaj ile karşınızdayım. 
Kanes Yayınları'n dan çıkmış olan ve Lauren Rowe kaleme aldığı Kulüp Serisinin ilk kitabı Saplantı'nın yazarı ile bu tatlı sohbeti gerçekleştirdik. Şahsen benim için değişik bir tecrübe oldu . 
Çok severek yaptım ve özenerek gerçekleştirdim bu röportajı.
Umarım sizde benim kadar zevk alarak ve beğenerek okursunuz.
Röportaj Türkçe olarak yayınlıyorum.



1-Lauren Rowe başarılı bir yazar. Peki Başka ? 
Kimdir Lauren Rowe , nelerden hoşlanır , nelerden uzak durur ?

Ben ailemi ve arkadaşlarımı çok severim ve genellikle onlar ile vakit geçirmekteyizdir. Bunun dışında bir grupta şarkı söylüyorum. Kitapların yanı sıra singil yazmak benim en sevdiğim şey. Şarkı yazarım ve kitapları sesli olarak anlatırım. Kaliforniya'nın San Diego şehrinde yaşamaktayım. Burada hava durumu her zaman güzel. Bu yüzden dışarıda sık sık  köpeğim ile yürüyüş ve egzersiz  yaparak güneşin keyfini yaşarım. 

2-Kitap yazma fikri sizde nasıl oluştu ve Kulüp serisi nasıl ortaya  çıktı?

Dürüst olmak gerekirse bu konu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bir gün "Rush" flimini izlerken "Chris Hemsworth "  gördüm ve flimi çok beğendim. Çok güzel bir flimdi ve bana Jonas fikrini verdi. Ve benim beğendiğim bir çok kitap var insanlarında benim kitabımı beğenmelerini düşündüm ve mutlu oldum kitap yazmaya karar verdim. 



3-Bir cümle ile bize Jonas açıklar mısınız?

Jonas yakışıklı ; aslında umutsuzca aşkı istiyor fakat bunun farkında değil.

4-Bir cümle ile bize Sarah açıklar mısınız?

Sarah güçlü bir kadın  ve  henüz hayatının en büyük tutkusunu yaşaması nasıl bilemez.


5-)Kulüp serisini yazarken en sevdiğiniz sahne hangisidir?

İlk kitapta benim en sevdiğim sahne Jonas 'ın anonim e posta yazdığı yer oldu. Jonas'ın ona gelen e-postaya verdiği tepkiyi seviyorum. Ve tabiki de Sarah'ın isimsiz e-postasını yazdığı yeri seviyorum.

6-)Kulüp serisini yazarken nelerden ilham kaynağınız nedir?

Benim ilham kaynağım; belki bu çok dürüstçe olucak ama kişisel fantezilerim.


7-Kulüp serisinde hangi ana karakteri seviyorsunuz?

En çok sevdiğim karakter Jonas.Fakat aynı zamanda Sarah Jonas ve Kat demek istiyorum. Çünkü hepsinde kendimden bir parça buluyorum. Çok fazla Josh karakteri değilim ama onu da severim.

8-Kendiniz hakkında bir şey değiştirmek olsaydı ne olurdu?)

Sabır diyorum keşke daha fazla sabrım olsa.


9-En büyük başarınız nedir?

Ailem. Bu kadar çok insan beni seviyor  ve bana güveniyor.Bir yazar olarak, benim en büyük başarım Kulübü Serisi. Ben bu kitapların gurur duyuyorum. Onları tüm kalbimle seviyorum.


10-) En son okuduğunuz kitap :The Deal - Elle KennedyEn son izlediğiniz flim: Matt Doman'ın oynadığı Marslı flimiEn sevdiğin Şarkı: Creep Radiohead.

(Son olarak okuyucularınıza iletmek istediğiniz mesaj var mı ?)

Evet onları seviyorum. Benim en büyük hayalim insanların farklı dillerde, uzak yerlerde benim hikayelerimi ve kitaplarımı okumaları beni çok  mutlu ediyor. Onlara kalbimin derinliklerinden teşekkür ederim. Belki size saçma gelebilir ama benim kitaplarımı seviyorsanız ; o zaman beni seviyorsunuz gibi hissediyorum.Ben kalbim ve ruhum ile yazıyorum kitaplarımın her sayfasını. Herkese buradan teşekkür ederim. 

Bu güzel röportaj için size çok teşekkür ederim. 
Sevgilerle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP