Fotograf // Ayşenur Kayabaşı Yorum

13:32:00, BY Elsa Kitap -



Yazar: Ayşenur Kayabaşı
Tür: Romantik Komedi
Sayfa Sayısı: 448#2
Yayınevi: Dokuz Yayınları
  Çıkış Tarihi: 2015


Sıradan, sorunsuz ve mutlu bir hayata sahip olan Eylem'in, eski sevgilisi Gökhan'dan kurtulabilmek için tek bir şansı vardı! Planını harekete geçirip eyleme başladığında, hedef aldığı adamın başına neler açacağından habersizdi.

Şirketinin geleceği için atacağı imzayı bekleyen Tolga’nın tüm planları, zamansız çekilen bir fotoğraf karesiyle altüst olmuştu. Bu işten kurtulmanın bir yolunu ararken, onu günah keçisi durumuna düşüren kadını planlarına dahil etme kararı aldı.

Tesadüflerin ve çıkmaz yolların bir araya getirdiği iki insan, çekilen tek bir fotoğrafın başlarına açtığı sorunları çözmeye çalışırken, birbirlerinden uzak kalmayı ve aşktan kaçmayı başarabilecekler midir?




Selam arkadaşlar ; 
Ay ben  geldim hemde çok romantik komedi tarzı bir kitap . Ben okurken çok zevk aldım. 
Umarım sizde benim kadar zevk almışsınızdır. 

Kitap da her şey bir fotoğraf  karesi üzerine başlar. 
Eylem oldukça komik deli dolu bir kızdır.  Eski sevgilisi Gökhan ondan kendi isteği 
üzerine ayrılmasına rağmen Eylem'i rahatsız etmektedir. Bu durumdan rahatsız olan kızımız ise
kendisi gibi çatlak bir o kadar da sosyal medya bağımlısı arkadaşı Ilgın'ın gazına gelerek eski 
erkek arkadaşına yeni sevgili bulduğuna dair kendisinin hiç tanımadığı sadece saat sormak
maksadı ile yanına yanaştığı adam ile çekilmiş resmini göndermesi üzerine olaylar seğir gösterir.


"Yeni denizlere yelken açmak gerek Gökhan.."

 Fakat kızımızın hiç hesaba katmadığı bir şey vardır ki oda resmin medyanın eline geçmesi ve 
çekildiği adam  Sağlam Holding'in varisi Tolga Sağlam olduğu ve sonra olaylar olaylar ve bir bakmışız ki Tolga Sağlam'ın nişanlısı olmuş kızımız. 

"Rezil oldum herkese. Annem gördü mü ki? Of kıracak bacaklarımı. Allah'ım ne yaptım da bunları yaşatıyorsun bana? Küçükken babamı bezdirdim, tamam. Ama çocukluk aklıydı. Yoksa yanlış olduğunu bile bilsem, kravatlarını keser miydim? Çorbasına şeker atar mıydım? Kardeş yapacaklar diye her gece ortalarına yatar mıydım?"


Tolga ve Eylem ikilisine bayılacaksınız. Hele ki Eylem yok mu. İçi dışı bir. 
İçten ve samimi. Fotoğraf çektirirken ki verdiği cevap hele. Sizi işte o anda ben bu kitabı kesinlikle 
okumalıyım dedirtiyor. 

"Turuncu gül..." diyerek açıklamaya girişen kişi Tolga'ydı. ...Benim için özelsin anlamı taşır."

Kitabın devamı ise hep böyle minik atışmalar Tolga'nın ufak cestleri ve minik romantikleri ile 
kendinizden geçiyorsunuz ve puf kitap bitmiş. Yani kitabın ne zaman bittiğini bile anlayamıyorsunuz. 

"Sırf gülüşü güzel diye bir insana güvenmek aptallıktan başka şey değildi"

 Çiçeği burnunda yazarımızın daha ilk kitabı olmasına nazaran ben oldukça başarılı buldum.
Doğruyu söylemek gerekirse ben bu kitapta kendimi buldum. İlk defa bir karakter ile bu kadar içli dışlı oldum.
Mesela bende ev temizlemeyi sevmem. Eylem gibi görünen yerleri, aldırırım (annem duymasın :) ) daha sonra annemin bir ton azar işitirim ..


Bazı kelimeler tokat gibiydi. Ruhuma aldığım darbeyle sarsıldım. Tolga'nın kendini beğenmiş gülüşü, yukarı kalkan kaşları ve hiçbir hareketimi kaçırmayan bakışlarının altındayken kahkaha attım. Öyle sesli gülmüşüm ki yolan geçen birkaç kişinin dikkatini çekmiştim.Sağ elimi kalırdım ve hiç toz olmamasına rağmen yakasını çırpıyor muş  gibi davrandım. " Tolga" diye mırıldandım onu taklit ederken "Eğer bir gün bana aşık olduğunu söylersen, sen pişman olana kadar güleceğim."

Kitabın kapak resmini ise beğendim. Resimdeki kız insana   deli dolu bir kız tavrı takındırıyor. Tıpkı kitap da ki Eylem gibi.  
Deli dolu bir kitap okumak istiyorsanız "Fotoğraf" tam sizlik...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP