Beyzanur Yılmaz - Görevdeki Aşk kitabı yazarı Röportaj

13:44:00, BY Elsa Kitap -






1-)Beyzanur Yılmaz  , başarılı bir yazar. Peki başka? Kimdir Beyza, nelerden hoşlanır, nelerden uzak durur?


18 yaşında her üniversiteli gibi vize-finalleriyle boğuşan,en çok sevdiği şey yazmak olup en sevmediği şey uyuyamamak olan sıradan bir genç kız.Sanırım ben bundan ibaretim :))

 2-)  Bir kitap yazmak ve bir hikaye paylaşma fikri nasıl oluştu?
İlk yazdığınız hikayeyi, ilk kurduğunuz cümleyi hatırlıyor musunuz?
Açıkcası bu zamana kadar "Sen bir kitap çıkaracaksın."deseler yüzlerine kahkaha atarım ama olabilen şeylermiş bunlar.Lise son dönemimde zorlu bir sınav döneminden geçiyordum ve kafamı en iyi yazarak dağıtabiliyordum.Birgün otobüste Linkin Park-Numb dinlerken ilk hikayem kafamda şekillendi.İlhamımın otobüste gelmesi komik kaçabilir ama hayatımı değiştirecek şey WC de bile gelse önemli değil benim için.Wattpad'i yeni duyduğum zamanlardı.Hemen indirip akşamına ilk bölümümü paylaşmıştım.İlk hikayem Görevdek Aşk olup,kurduğum cümlem ise "Kendini beğenmiş çocukla asi kızın hikayesi." idi.
3-)Bu güne kadar oluşturduğunuz karakterler arasında kendisine en yakın ve kendinize en çok yazma hissi uyandıran karakteriniz hangisidir? 
Kesinlikle Ecem Güven karakeri.Ecem'i anlatırken hiçbir zaman zorlanmadım.Bir nevi kendi yaşadığım duygularımı ve yaşanmışlıklarımı ona yansıtıyordum.Bu işimi her zaman kolaylaşırmıştır.

 4-) Kitabınızın yayınlama sürecinden bize biraz bahseder misiniz? 
12 Nisan 2015 tarihinde wattpad de yayımlamaya başlayıp 5 ay boyunca sosyal platformdan yayımlamaya devam ettim.Ekim ayında yayıneviyle görüşmeyelere başladığım için finali yayımlayamadan kitaplaşma sürecine girdim
 5-)Kitabınız ile aldığınız olumlu ve ya olumsuz eleştirilerini nasıl karşılıyorsunuz?
Olumsuz eleştirilerim genelde yazım hatalarımdan olmuştur.Kitabım hakkında tüm yorumlar olumlu geldi bu güne kadar.Bu avantajıma mı dezavantajıma mı bilemem ama her gelen güzel yorumlar için asi kızlarıma sonsuz teşekkürler
 6-)İkinci kitap olarak düşündüğünün bir hikayeniz var mı ?

 Şuan wattpad platformunda yayımlamayabaşladım.Daha 10 bölüm var ama tepkiler umduğumdan daha iyi.Sadistle yazmaya devam kısacası.
7-)Karakterlerinize gelmek isterim. Kitabın içindeki karakterlerin hangisi size en  uygun ve  bize kitabin akışından  biraz bahseder misiniz?

Karakterlerimi oluştururken onların kişiliğine bürünmeye çalışıyorum bu yüzden hepsine uyum sağlayabiliyorum.Ecem,18 yaşında devletin gizli işlerinde görevli gizli bir ajan.Küçüklüğünden beri aldığı eğitimler onu normal genç kızlardan bambaşka birine dönüştürmüş güçlü,zeki ve güzel bir kız olmuştur.Ecemin önündeki tek engel duygularıdır bu yüzden Ecemi oluşturan tek duygu acıdan ibarettir.Bunun tek sorumlusu asi kızımızın tek aşkı Ege Solmazdır.Ege'yle Ecemin aşkı sandığınız bad boy hikayelerinden değildir.Bu hikaye de her iki tarafta fazlasıyla acı çekiyor,fazlasıyla aşık oluyor.Yaşanılan onca olay ve sırlar Ecemle Egeyi bir bilinmezliğe sürüklüyor.Kendini beğenmiş çocukla asi kızın hikayesi tam burada başlıyor.


8-)Kitap yazmak mı, sosyal paylaşım
 platformlarında hikaye yayımlamak mı?

Sosyal platformlarda hikayeler yayımlamak.Bu devirde okuyucuyu bulmak için ilk adım gibi birşey.

 9-)Sosyal medya ile aranız nasıl ? 

Telefonumu elimden bırakınca eksiklik hissedenlerdenim.O yüzden gayet iyi.
Sosyal platformlarda hikayeler yayımlamak.Bu devirde okuyucuyu bulmak için ilk adım gibi birşey.


10-)Son olarak okurlarınıza iletmek istediğiniz mesajınız var mı?

Onlar fazla özeller.Şu noktaya gelmemi sağlayanlar.Bu yüzden tek diyebileceğim onlara minnettarım.Çok seviyorum çok.
Son olarak okurlarınıza iletmek istediğiniz mesajınız var mı?

 11-)Tek diyeceğim acele etmesinler.Bu yolda en önemli şey sabır.Biraz bekledikten sonra harikalar yaratabilecek konuma geleceklerdir.


En son okuduğum kitap 4N1K
En son izlediğim film The Hunger Games
En çok sevdiğim şarkı Linkin Park-Numb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP