MASKELİ GÜNLÜKLER İLE OKUMA ETKİNLİKLERİ # HATİCE KURTARAN - SENİ İSTEMİYORUM | KİTAP ALINTILARI

11:25:00, BY Elsa Kitap -
Herkese Merhabalar ; Bildiğiniz üzere Maskeli Günlükler ile Okuma Etkinliği ile Konuk Oyuncu olarak yer almaktayım. Etkinlik kitabımız ise Hatice Kurtaran Seni İstemiyorum kitabından alıntılar...






                         Bu evlilik ailesini kurtaran; fakat kendisini öldüren bir anlaşmaydı!




''Sana hesap vermem mi gerekiyor?'' 

''Müstakbel eşim sayılırsın, tabi ki vereceksin!'' diye öfkeyle soludu Sıraç. Bu saatte onun evde oturması gerekirken, tek başına bu ıssız yerde ne işi vardı? Endişesi, yönünü şaşırıp öfkeyle söylenmesine neden olmuştu.



 İkisinin de hayatlarını değiştiren dertleri, varacakları aynı yerdeyken çok yakında hayatının ördüğü kader ağlarından birinin kendilerine isabet edeceklerinden bir haberlerdi.



“... Ne oluyor bana sırdaşım? Sahibine ne oluyor? Onu bu kadar severken neden sevmiyormuş gibi davranıyorum? Onun sıcaklığına sarılmak, kokusunu içime çekmek istiyorum. Onu sahiplenmek, her saniye yanımda tutmak istiyorum. Fakat sözlerimle, davranışlarımla bunları güçleştiriyorum. İmkânsız hale getiriyorum...” 




"Korkuyorum; pişman olmaktan, dayanılmaz acı çekmekten.. Geleceğin kendisinden korkuyorum!"



“... Yaptıklarımın telafisi zor ama bana, bize bir şans ver!”

“Şans mı? Ben sana o şansı defalarca verdim ama sen bencilliğin yüzünden o şansın farkında bile olmadın!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP