MASKELİ GÜNLÜKLER İLE OKUMA ETKİNLİĞİ # HATİCE KURTARAN - SENİ İSTEMİYORUM || YAZAR & KİTAP TANITIMI

22:16:00, BY Elsa Kitap -


Herkese Merhabalar ; Bildiğiniz üzere Maskeli Günlükler ile Okuma Etkinliği ile Konuk Oyuncu olarak yer almaktayım. Etkinlik kitabımız ise Hatice Kurtaran Seni İstemiyorum kitabı yazar ve kitap tanıtımı...



★ YAZAR TANITIMI ★




lk kitabı " Seni İstemiyorum " ile okurlarıyla buluşan Hatice Kurtaran, Karadeniz Teknik Üniversite' nde Türkçe Öğretmenliği okumaktadır.

Sanal ortamda yazdıklarını okuyucularıyla buluşturan yazar kitapsız bir hayatı düşünemediğini vurgulayarak, yazabilmesini İyi Bir okuyucu olmasına borçlu olduğunu belirtir.


★ KİTAP TANITIMI ★


Sayfa Sayısı: 398
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Mendirek Yayıncılık



Bu evlilik ailesini kurtaran fakat kendisini öldüren bir anlaşmaydı!

İki aile arasındaki kan davasını durdurmanın tek bir yolu vardı ve artık kimsenin bir kaybı daha kaldıramayacağı o gün karar çoktan verilmişti: Sıraç ve Derin ne olduğunu anlamadan, kendilerini zoraki bir evlilik arifesinde bulduklarında itiraz etmeye bile hakları kalmamıştı.

Bu, mutlu bir aşk evliliği değildi. Mecburiyetler tarafından dört bir yanı sarılmış, nefretle kabullendikleri hayatı yaşamak zorunda bırakılmış bir çiftin hikâyesiydi.

Her 'Seni istemiyorum!' dediklerinde daha fazla birbirine bağlanan, aşk ve nefret arasındaki ince çizgide boğulan iki yabancı… Aklın ve kalbin farklı işlediği,galibi olmayan bir aşk hikâyesi.
(Tanıtım Bülteninden)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP