[Kitap] R.Gaye Önel - Hilekar - ALINTILAR

12:59:00, BY Elsa Kitap -






"Sen muhtemelen bir yıkım getirensin. Beni baştan çıkarıyorsun." dedi ama çoktan kalçamı tutmuş beni kucağına çıkarıyordu. 
Coşkuyla bacaklarımı beline sardım. "Hayır ben yıkım getiren falan değilim, seni baştan çıkarmak için hiçbir şey yapmıyorum."
Dudaklarımı dudaklarına hevesle bastırdım. Sırtımda ki eli yavaşça indirip belime ulaştı. 
Aceleyle dudaklarını bıraktım. "Sence dogru bir şey mi bu?" dedim ve tabii ki der demez pişman oldum. Aidan beni azarlarcasına daha sert öptü. 
"Doğru şeyler yapmakla ilgilenmiyorum" dedi ve ardından elini tişörtümü içine soktu. Heyecanlanıp minik zevkli bir çığlık attım. Karşılığında kalbimi fetheden geniş bir öpücük aldım.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞




"Ben Aidanhell" dedi ve bıkkın bir ses tonuyla ekledi.
"Lanet büyük şeytan savaşlarına hoş geldin avcı."




Islak gözlerimle korkarak ona baktım. Boğuk bir fısıltıyla "Cassandra" dedi. 
"Artık güvendesin."




Kimse şeytanın bu kadar çekici olacağını söylememişti. O sinirli bakışları ve iri kaslı gövdesiyle
festival zamanı gördüğüm genç kurtadamlardan bile daha yakışıklıydı.




Dehşete kapılmış bir halde kıpırdamadan beni öpmesine izin verdim. "Bir daha sakın gitme" dedi azarlayan bir sesle. Ardından dudaklarıma 
gömülüp beni nefes nefese bırakacak şekilde öptü.



Ona doyamıyordum.
Bana bu kadar yakınken , kokusunu bu kadar yakından alıyorken ona adamakıllı dokunmak beni mahvediyordu.
Şu an ne yeri ne de zamanıydı biliyorum ama dayanamıyordum.Onu ilk öptüğümde hissettiğim ihtiyaç duygusu daha da
kapartmıştı.

"Beni öpmek istiyorsun" dedim birden fısıltıyla. 
Başını çevirip Draza'nın yattığı yere baktı. Onunla ne yapacağını bilemediği için kara büyü ile bebek bu kadar sakin mışıl mışıl uyuyordu.


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Aidanhell bir aslan bende bir geyiğim.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Dün gece kanını içmezsem ölecekmişim gibi hissettim Casssie" dedi sıkıntılı bir şekilde. 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

"Hayatımın karşılığında ne önerdin?"
"Bana hizmetkar olacağını söyledim. Bu şekilde seni alabildim."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP