[Kitap ]Hiç Hesapta Yoktun SEN - Nazmiye SÜMER || ALINTI

04:34:00, BY Elsa Kitap -





Yüreğim kader ve çaresizliğe hapsolmuştu.
Aynanın karşısında, derin düşünceler içinde, kendimi görmeden saçlarımı fırçalıyordum.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞




Şimdi eliyle yüzümü kavramıştı.
Ağır ağır tepkimi ölçmek ister bir şekilde bana yaklaşırken
 gözleri gözlerimden hiç ayrılmamıştı.
Onun bakışlarından hipnotize olmuştum, kımıldayamıyordum.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞



İtiraf etmeliydim ki adam çok yakışıklıydı; insanın hafızasından silinmeyecek bir çekiciliği vardı.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

“Sana bakıyor! Seni tanıması için özellikle benimle halaya girmeni sağladım.
Seni beğendiğini yüzünden okuyabiliyorum.
Şuan ısrarla sana bakıyor”

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞


Öpüşü en fazla üç saniye sürmüştü ama bana bir ömür gelmişti.
Hayal ettiğim gibiydi.
Tatlı dudaklarının tadı bal gibiydi.
Öpüşü sert ve en önemlisi arzu doluydu.
Onun bu öpüşünü yıllardır bekliyormuş gibi eksik olan yanım tamamlanmış gibi hissettim.


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

“İlk görüşte aşka inanır mısın?” diye sordu kısık bir sesle.
Nasıl inanmazdım ki, ona âşık olduğumu hissedebiliyordum.
Tüm yaptıklarına ve olanlara rağmen!
Sadece başımı “evet” diye salladım, konuşabilmem ne mümkündü.

Devam etti. 
“Ben senin sen olduğunu bilmeden, seni tanımadan önce fotoğrafına âşık oldum”
Ona bakmaya devam ettim. Acı bir gülümseme dudaklarına dokundu.
“Dayının evinde… Sana ait bir resim görmüştüm. İlk görüşte vurulmuştum
fotoğrafına.”
Şaşkınlığım yüzümden okunuyordu.
Tekrar derin bir soluk aldı ve bıraktı.

“Dayına fotoğraftakinin kim olduğunu sordum”
 diye devam etti anlatmaya.
“Dayın yeğenim dedi. Sonra da kimin kızı olduğunu açıkladı.
Çok şaşırmıştım. Dayınlarla da bir şekilde akraba olduğumuzu o zaman öğrendim.
Seni hatırlamıştım. Yıllar evvel gördüğüm kız çocuğu ilk görüşte 
âşık olduğum kadına dönüştü.” 


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

“Özür dilerim seni bu oyunun içine soktuğum için, 
senin karşına senin söylediğin gibi erkekçe çıkmadığım için, 
seni üzdüğüm için…
Bütün her şey için özür dilerim.”

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞




Benim gözlerimdeki sabırsız ifadeyi görünce ona yakışmayacak
kadar güvensiz bir sesle, hatta fısıltıyla 
“Seni… Seni seviyorum” dedi.


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Binlerce duygu hissi vücudumu kamçılarken kalbim deli 
gibi çarpıyordu. Onu tanımadan önce onu için neler düşünüyordum, 
şimdi neler düşünüyorum!
Benim için neler hissettiğini öğrendikten sonra ona karşı hissettiklerim
değişmişti. Bunu hissedebiliyordum.
Aşk bu muydu?
Aşk sadece onu düşünmek, onu hissetmek miydi?
Eğer öyleyse…

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞


Başımı yastığa bıraktım. Derin bir soluk çektim. 
Evet!
Kokusu yeni uyanmış gibi tazeydi.
Bütün gece ceketinden yayılan parfümünün kokusu yastığa da sinmişti.
Gözümü yumdum, defalarca kokusunu içime çekerken sanki
yanımdaymış gibiydi.
Dudaklarının dudaklarıma dokunduğunu hissediyordum.


Şimdi size kitap da geçen güzel bir mani paylaşacağım;
MANİ


Yol üstünde eğrelti,
Yoları serin etti.
Şağzine’nin güzelliği 
Bu oğlanı deli etti.

Telefonun direği
Kaynanamın yüreği
Şeytan bana diyor ki,
Vur başına küreği

Suyun altında ğüğüm 
Dolsun sevdiğim dolsun
Ne güzellik Allah’um
Seni sevmeyen ölsün

Yedi dağı aştığım
Yedi kardeşten geçtiğim
Sen mi çıktın karşıma
Sakalını yolduğum

E kız seni soyunda
Var mı keçi inadı
Seni yaradan Allah
Özenerek yarattı.

Oğlan var git işine
Düşme benim peşime.
Kargalar konsun 
O sakallı leşine

Yüzü aya benziyor
Dilin dağı dikeni
Söylediğim sözlerle
Yaralıyorsun beni

Ellere dikenim ben
Yârime gül olurum
Seversem tam severim
Ona da kul olurum

O incecik bellere
Peştamal dolamadın
Emsallerin evlendi
Bir koca bulamadın

Elimde şimşir tarak 
Saçımı tarıyorum
Oğlan kim dedi sana
Ben koca arıyorum







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP