[Kitap] Bırakma Ellerimi- Ayşegül Çiçekoğlu - Yorum

13:49:00, BY Elsa Kitap -








Sevgili yazarımızı wattpad de severek okuyordum. Kitabının çıktığını duyunca 
çok sevindim.Çünkü gerçekten hikayeleri kaliteli.  

Bırakma Ellerimi tam bir aşk romanı. Elime alıp bir çırpıda okudum. Elimden bırakmaya ise gönlüm hiç el vermedi.
Romantik kitap severler bu kitabı bayılcaklar. 
Kitap akıcı ve kendini okutuyor hele ki aşk romanı olunca değmeyin keyfimize. 
Neyse gelelim kitabımıza;

İlk aşkı ve birlikte büyüdüğü  Toprak ile evlenen Elif 'in hayatı Toprağın ayrılmak istemesiyle 
yıkılır. Evleneli daha iki yıl olmuştur Elif için her şey güzelken sevdiği inandığı eşim dediği kişi
tarafından terk edilir. Tek bir cümle ile  hiç bir şey eskisi gibi olma Elif için artık. 


Elif'in ilk aşkı birlikte büyüdüğü  Toprak Dağhan Elif gibi iç mimardır. Oldukça  da yakışıklıdır. 
Elif'e ilk görüşte aşık olur okulu biter bitmez de evlenir. Fakat artık bazı şeylerin onu boğmaya başladığını anlayınca
karısından boşanmak ister. 

Elif Toprağın boşanmak isteğini kabul eder. Zorla kendi yanında tutmanın bir anlamı olmadığına 
gitmek istiyorsa ona düşende ona yol vermek olduğuna kanaat getirir.
Kendisi de her şeyi bırakarak İstanbul'a gider. 

Ve iki Toprak karakterimiz var bu kitap da . Biri Elif'in eski eşi Toprak Dağhan diğeri ise Toprak Ünlüler. 

Toprak Ünlüler otuz yaşında ünlü bir iş  adamı ve yakışıklı. 
Hayatında da Masal diye bir kadın var. ( Ben bu kadını hiç sevmedim bu arada )

Neyse Elif'in eski eşi Toprak Dağhan ardında bıraktıklarının kıymetini onlardan uzakteyken 
anlar ve geri gelir. Fakat umduğunu bulmaz. 

Kitap da bir çok karakter var. Hepsi hayat denen çıkmaz yolda aşkı arıyorlar. 
Bazen mutlular bazen üzgün. Bazen sevdiklerini kaybetmemek için yalanlar söylüyorlar  oyunlar oynuyorlar.  
Fakat bazen de fedakarlık yaparlar. Doğrudan şaşmazlar. Sonuçta tek bir amaç da birleşirler AŞK.

Fakat ben Masal ile iş birliği yapmayan Elif'i Toprak'dan ayırmayan ve Elif'e her şeyi anlatan 
Elif'in eski eşi Toprak Dağhan'ı takdir ettim. Masal'ın onları ayırmasına izin vermedi. Kötüyle kötü olmadı.


Neyse sevgili yazarımızın diğer güzel kitaplarını da en kısa zamanda elimize alırız inşallah. 
Wattpad de ki diğer kitaplarını da sizlere şiddetle tavsiye ederim. Benim en çok Senden Vazgeçmem adlı kitabı olmuştu. 
Bu güzel kitaba puanım ;






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP